Fascination About شرکت وب مهر

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

بنابر شنیده‌ها، از جمله مسئولانی كه در جهت بازگشت برگزاری دادگاه به روال سابق، به مسئولان قضایی توصیه كرده است، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان بوده است كه در تماسی با آیت‌الله لاریجانی، خواستار بازگشت روند برگزاری دادگاه انتخابات به شرایط سابق و پخش آن از صداوسیما می‌گردد.

اگر جه اطلاعات فردی که مدعی مالکيت اين پول است در اسناد پيوست منعکس است اما مالک اصلی اين پول ملت ايران است. ما اميد واريم در نهايت اين پول به ايران بر گشت داده شود. در اين ميان ما انتظار داريم که منبع واقعی اين پول ها در گزارشات و اسناد مربوط به اقتصاد ترکيه، که توسط صندوق بين المللی پول ارائه می شود، منعکس بشود.

ما "هاشمیان" اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم ، و به رغم آن که اذعان داریم ، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی کند و هیچ کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات ، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، و گرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

در این راستا برخی رسانه های حامی دولت (رجا نیوز، ایران و...) ماجرای بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا(س) را به ماجرای دفن دست جمعی عده ای در بهشت زهرا پیوند می زنند و عنوان می کنند که این اقدام شهردار تهران به برخی شایعات دامن می زند و آبروی نظام را می برد.

امام خمینی(ره) چند روز پس از صدور این پیام تاریخی در سخنرانی مهمی در جمع اقشار مختلف مردم به تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در شهر قم با تکیه بر آموزه‌های دین اسلام به‌ویژه وصیت امیرالمؤمنین علی بن‌ابی‌طالب(ع) مبنی بر ضرورت دشمنی با ظالم و حمایت از مظلوم و با تأکید بر این که «روز قدس» یک روز جهانی است، فرمود: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد … و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

این جناح می خواهد به هوادارانش بگوید همان طور که ما از اول گفته بودیم، جنبش سبز در پی انقلاب مخملی بود و این اعترافات نیز صحت ادعای ما را به اثبات می رساند.

Pinterest is een platform voor het delen van foto's die gebruikers in staat stelt te creëren en beheren van persoonlijke planken thematische verzamelingen van beelden zoals evenementen, interesses, interest's en nog veel meer. Gebruikers kunnen bladeren andere prikborden, 're-pin' beelden voor hun collecties of geef ze 'ik'.

زمانی که فروشگاه اینترنتی را می سازیم در گام بعدی ... تبلیغات متنی

رضایی جدا نشدن از نظام و رهبری را رمز موفقیت افراد دانست و گفت: تجربه ثابت کرده که در کنار رهبر و نظام بودن باعث می شود که بتوان بیشتر برای ملت و نظام خدمت کرد.

 آقا ما دلتنگ ایم . آقا من حالم خوب نیست .. كجا داریم میرویم ...چرا به چنین روزیی افتادیم ... چكار می كنیم ..." و سپس در آرامش ادامه داد " همه چی را داریم قطعه قطعه می كنیم .

شما با بیان آشكار چه می‌گویید؟ می‌گویید مردم شما به طرف كسانی بروید كه با انقلاب میانه خوبی ندارند؟!

Report this wiki page