5 Simple Techniques For طراحی سایت

Wiki Article

در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

پشت‌پرده رد پیشنهاد ژاپن توسط تیم ملی؛ سیاه‌بازی مدیران فوتبال به بهانه یک نوشیدنی؟

ما با بررسی نیازها و استفاده از به روزترین تکنولوژی های طراحی سایت اینترنتی در کم ترین زمان برای شما سایتی مناسب و خلاقانه طراحی نمایند.

در اولین قدم ما در تلاش هستیم با دریافت هزینه ی معقول، وب سایت مناسب و کاربردی را برای شما طراحی کنیم.

کاربر نسبت به کسب و کار و برند شما را می سازد. بنابراین طراحی سایت باید با کسب و کار شما همسان باشد و طراحی اختصاصی و جدید داشته باشد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان شما بگذارد و آن ها را به مشتریان مادام العمر شما تبدیل کند.

اینترنت؛ گرانی نقد، کیفیت نسیه! / هنوز از اعطای بسته اینترنت رایگان اپراتورها هم خبری نیست

 تمامی سایت های اختصاصی قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند که شما میتوانید در آینده به قابلیت های سایت خود اضافه کنید و آن را مطابق با آخرین تکنولوژی ها و نیاز روز بهینه سازی کنید. 

رئیسی: تا آماده شدن کالابرگ الکترونیک، مردم کمک معیشتی می‌گیرند

آقای قالیباف! مقصر خودتانید،توپ را زمین دولت نیندازید/ وقتی حاکمیت یکدست است معنی ندارد فقط دولت مقصر باشد

مزیت بسیار مهمتری که در سایتهای اختصاصی دیده میشود، طراحی و کدنویسی آن است که کاملا متناسب با نیاز شما ، هویت برند و به صورت اختصاصی صورت میگیرد. قالبهای آماده همانطور که از نامشان پیداست ممکن است در بسیاری از سایتهای دیگر به کار روند و این برای معرفی یک برند ضعف بزرگی است، ضمن اینکه بسیاری از امکانات منحصر به فرد یک سایت مثل سیستم خرید و فروش، باشگاه مشتریان و ... به هیچ وجه در قالبهای وردپرس یا آماده وجود نداشته و تنها به وسیله کدنویسی اختصاصی در آن سایت به وجود آمده است.

رابط کاربری مناسب و منحصر به فرد، اصلی مهم و حیاتی در حفظ کاربران سایت و ایجاد یک تأثیر خوب در ذهن آنهاست.

این پس از کدنویسی و طراحی کامل، وب سایتی که به شما تحویل داده میشود. فاقد هرگونه محتوایی میباشد.

با چه امکاناتی را طراحی سایت با چه مزایایی میتوان در سایت شما برنامه نویسی کرد. و از طرفی چون طراحان ما امکانات شما را برنامه نویسی کرده اند. میتوان بسیاری از ایده های شما را حتی بر روی بخش های جزئی سایت پیاده سازی نمود.

یعنی دیجی کالا نمی توانست سایت مجله ای اش را از صفر و با کدنویسی طراحی کند؟ هم بودجه اش را داشت و هم متخصص اش را ولی چون نیازی به انجام این کار نبود همان وردپرس را انتخاب کرد، سایت های وردپرسی اگر به صورت اصولی طراحی شوند، بالاترین طراحی سایت سرعت و امنیت را خواهند داشت.

Report this wiki page